Beställning och leverans

Kan jag ändra eller ta bort min beställning?

Tyvärr är det svårt att göra ändringar i ordern eller leveransadressen efter att du har gjort din beställning. Vi strävar efter att skicka alla ordrar så fort som möjligt och vårt lager hanterar ordern vanligtvis efter 1 timme efter det att de fått den. Om en ändring är nödvändig, kontakta oss så gör vi vårt bästa för att hjälpa dig. Bifoga då ditt ordernummer eller mejladressen som användes vid beställningen..

När får jag min leverans?

Vi levererar våra produkter inom 1-3 arbetsdagar till hela Sverige. Du får alltid dina varor skickade till närmsta Postnord ombud där du kan hämta ut dit paket. Handlar du över 600 kr bjuder vi på frakten.

Returer

Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott. Vid byten betalar vi givetvis den nya frakten från oss till dig.
Läs mer i de allmänna villkoren

Reklamationer

När du utnyttjat din ångerrätt ska du, sända eller lämna tillbaka den till oss. Vi ska, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag då vi tog emot varan.

skicka ett meddelande till oss